joi, 24 aprilie 2014



O sută de vieți


Aș fi putut avea o sută de vieți.
Am o sută!
În fiecare clipă aș putea alege să fiu cu tine.
Sau cu tine.
Sau cu tine.
Instantaneu, o altă direcție se deschide
în stânga, în dreapta mea,
înainte, în sus sau în jos
și chiar înapoi,
deși nu e o întoarcere din drum.
Văd, pipăi, aud, mă înfior...
Trăiesc secunde întregi
care mă poartă în alt timp;
simt  claritatea
spațiului unei alte existențe
– a mea. Mă conține o vreme...
Și iar se deschide o cale,
instantaneu,
iar eu, păcătos de neînsemnat,
trebuie să aleg fericirea cu tine.
Sau cu tine.
Sau cu tine.
În numele propriei fericiri
care începe
odată cu fiecare dintre cele o sută de vieți.
Chiar am o sută de vieți!
Toate încep
cu intensitatea nevoii de oxigen
a iubirii.
Niciuna nu a sfârșit.
Am atât de trăit
- nu am timp să sfârșesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu