joi, 27 aprilie 2017




















Cuprins

Te căutam în ochi ce mă priveau cum cresc,
unii cu drag, alții cu sete, alții sceptic,
unii ca pe-un păgân ce răscolește-n nefiresc
când juru-mi se orânduia în modu-i triptic:
ce fac, ce simt și ce gândesc...
Te căutam nebun în seri,
când umbrele-mi intrau în fire
voiam lumină când azi devine ieri,
să umplu miezul întunericului cu-mplinire
crezând că sacrificiul naște învieri...
Te căutam în cărți, în versuri și frumos
și-n nerăbdarea de-a călători prin lume,
și nu te-aflam îmbrățișării de prisos
cu care, avid, mă-mbrățișau anume
frustrări străine, pentru propriul folos...
Te căutam, deunăzi, și-n ce-a rămas nestins
- în armonia dorului de sine
și, culmea! Neobișnuit de simplu te-am cuprins
doar acceptând că timpul n-are loc în mine,
că poți fi tu, fără să ai ceva în mine de învins!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu