luni, 4 august 2014
















O dată în plus

Te-am regăsit – prima dată – în gesturi,
făurind rost fiecărui strop de energie,
găsind destinatar formelor de bunătate
cu toată încrederea zâmbetului
deschis înafară...
Foarte puțin pentru tine;
cât să respiri,
să ai suflu,
s-o iei de la capăt...

Te-am regăsit – mai atent – în chiar ochii tăi,
unde orizontul trezește curiozitate,
iar delicatețea arcuiește curcubee
reflectate prin suflet,
căutând un liman...
Fără a-l mai vedea;
cât să percepi,
să tresari,
s-o iei de la capăt...

Te-am regăsit – mai apoi – în cuvinte
a căror putere-a săpat drumuri în noi
și ne-au adus laolaltă tot ce n-am mai visat
în ani mulți de nesomn,
în care sie-ne n-am mai vorbit...
Acum înzecit ne-alintăm;
ne mângâie
fiecare slovă
ce-o vorbim de la capăt...

Te-am regăsit – negreșit – îmbrățișată în mine,
revărsată pe buze - răsfrântă-n surâs,
sorbită din palme avide-de-atins,
eliberată de gând, voluptoasă de vis,
arcuită de puls...
Ne eliberăm;
cât să trăim
o dată în plus,
iubind de la capăt...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu