miercuri, 13 ianuarie 2016


























Azi

Azi nu ți-aș spune că-mi ești dragă,
de-aș mai simți fiorul încolțit
de gânduri ce ancestral îmi locuiesc ființa
- eu, nod în universul de emoții,
educat să-mi condiționez putința
la ce-au trăit mulți alții înaintea mea...

N-as spune te iubesc,
de-aș desluși măcar lăstarul vreunui vis
că-mi proiectează dimensiuni iubirii tale,
ori de-aș afla c-aștepți să schimb câte ceva,
sau că afecțiunea, odată civic statuată,
e... status quo al amândurora!

Azi am pierdut ego-ul, neliniștea, alerta
și chiar războiul ce se-mpotrivea iubirii...
Plătesc, e drept, tributul rațiunii,
înțelepțirii unanime ivită din cenușa-nchipuirii.
Știu c-am ales a nu mă-mpotrivi minunii
că azi nu-i ieri nici mâine înainte de-al trăi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu