vineri, 12 decembrie 2014


























Prezent!

Pe tine nu te port in gând!...
Cu farmecul spontanului
te-ai întâmplat în preajma mea;
te-ntâmpli... zilnic - mai curând!

Azi știu, privindu-te din nou
c-ai fost mereu parte din mine,
dar nu în gând! N-aveai o formă
anume, n-aveai chip; erai halou!

Erai, ca și acum, vibrație trimisă
de inima-mi strigându-te în univers
și, culmea! Întâlnindu-te-n afară
te-ntâmpin în poarta... interior deschisă! 

Nu! Pot spune NU până și rațiunii,
chiar și cu riscul de a deveni ciudat...
Pe tine nu te port în gând!
Ești liberă a mea; nu ești cum te-am visat!

Nu vreau să fii frumoasă; întâmplător chiar ești!
N-aștept comportamente anume,
nu-mi ești datoare, n-ai obligații.
E voia ta să mă primești; să dăruiești.

E prima dată când NU planific viața
și chiar am soare, fără să consult prognoze!
Secretul?... Las curgând prin mine doar prezentul,
Spun prezent prezentului și îl întâmpin cu: Bună dimineața!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu