marți, 23 septembrie 2014


















Magie de leac

Întâi și-ntâi, de dimineață,
când gândul îmi alunecă din vis
sub prima geană de lumină,
ți-am... prescris o frunte mai senină!

Și liniuțe-n... loc de ochi
când îmi zâmbești, îndrăgostită
și-un arc sub pieptu-ți mie arcuit,
știindu-te iubită, avidă de iubit! 

Și-apoi, în plinul miez al zilei,
când doru-mi se foiește-n umbra ta
și-n fiecare gest simt că-mi lipsești
ți-aș... sugera pe buze să-mi citești!

Și să mă cauți, să-mi spui vrute,
să mă provoci cu nonșalanță să alint
orice cuvânt, să aflu mângâiere
și descânt, avid de-apropiere!

Iar mai târziu, în ceas de seară,
asemenea răsfățului gurmand,
să savurezi magia unui vers
îți... recomand; să îl întorci în Univers!

Și-n goana noatră printre stele
dăm planuri, lumi, realități în lături
pentru magia clipei... Redevenim visare
ocrotită-n pături... de sub care mâinele răsare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu